11 juni 2015

Tavlan min vän Marja i Myrom målat med Nalle mittemellan svenska björkar, en rödmålat stuga tillsammans med stupan i Nepal där böneflaggorna fladdrar ut i världen med fina budskap.
Reproduktionerna har nu lämnat tryckpressarna och är klara. Det är Sam på ONE digital tryck i Karlstad (han tryckte även min bok "Nalle reser till Nepal") som även tryckt reproduktionerna. Från att jag gjorde beställningen till färdigt tryck tog det mindre än 24 timmar.
En reproduktion (kopia) av tavlan kan bli din för endast 100 kronor. Skriv, maila, messa eller ring mig så skriver jag upp dig på listan. Såklart kan tavlan skickas mot emballage och portokostnad.
Jag är hemma i eftermiddag så passa på och kom förbi och köp en tavla. Ring gärna innan du/ni kommer. Jag kan även leverera tavlan till Vålberg under dagen.
Tavlan säljs till förmån för att sätta guldkant på barn och ungdomars vardag i Nepal. Smiley heart

Stå upp för dig själv och dina behov. Då märker du samtidigt att du möts av respekt och dina krav synliggörs, först då känner du dig stark i...